Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ


Δεν ξέρω αν είναι καιρός
να μιλάς με τις λέξεις
που 'χεις μέσα καιρό 
ή αν είναι καλό
να σιωπάς,"μη μιλάς"
μ' απαντάς όταν πάλι ρωτώ

Δεν ξέρω αν είναι καιρός
να σε ψάχνω εγώ
προτού να σε βρω
ή αν πρέπει απλά
να μη ψάχνω άλλο πια
έχω εμένα και είμαι καλά

Μα θα σε βρω κάπου εγώ
σ' είχα χάσει καιρό
όμως πάλι εσένα θα βρω
π' αγαπώ

Μα θα σε βρω κάπου εγώ
κοίτα κλαίω, πονώ,
όμως πάντα γελώ
όταν σε συναντώ

Δεν ξέρω αν είναι καιρός
να μιλώ φανερά
ή με λόγια κρυφά
Δεν ξέρω αν είναι καλό
π' όλο φεύγω μακριά
πριν να έρθω κοντά
Όλα τόσα θολά
όμως νιώθω καλά
στη δική σου αγκαλιά
Όλα τόσο θολά
όμως είμαι καλά
όταν είσαι καλά

Εγώ θα σε βρω κάπου εγώ
σ' είχα χάσει καιρό
όμως πάλι εσένα θα βρω
π' αγαπώ

Εγώ θα σε βρω κάπου εγώ
κοίτα κλαίω, πονώ,
όμως πάντα γελώ
όταν σε συναντώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου