Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΑΓΑΠΑ Μ' ΑΠΛΑ

Τα δύσκολα πέρασαν, μου λες κι επιμένεις.
Τα δύσκολα πέρασαν, δεν θα ‘ρθουν ξανά.
Μα όλα όσα πέρασα, εσύ δεν τα ξέρεις,
τον φόβο μου έκρυψα στ ‘ αλήθεια καλά.

Τα δύσκολα πέρασαν, μου λες μη φοβάσαι.
Τα δύσκολα πέρασαν, δεν θα ‘ρθουν ξανά.
Γι’ αυτό πια καρδούλα μου ποτέ μη λυπάσαι.
Τα βράδια που έρχονται θα είναι καλά.

Γι’ αυτό μην μιλάς, τα λόγια πονάνε.
Μην σκέφτεσαι καν, οι σκέψεις πονάνε.
Αγάπα μ’ απλά χωρίς να μιλάμε.
Αγάπα αυτά που μόνο μετράνε.
Αυτά που μπορώ, αυτά που μετράνε.
Αυτά που μαζί στον ήλιο κοιτάμε.
Αυτά που αυτοί ποτέ δε ζητάνε.
Αυτά που ποθούν μα δεν τα κρατάνε.

Τα δύσκολα πέρασαν, μου λες ότι ξέρεις.
Τα δύσκολα πέρασαν, μου λες αν το θέλεις.
Το θέλω απίστευτα και ποιος δεν το θέλει.
Ποιος δεν ονειρεύεται τις νύχτες τ’ αστέρι. 

Το φως ποιος δεν ζήλεψε και ποιος δεν λατρεύει,
το φως ποιος δε γύρεψε και ποιος δε γυρεύει.
Γι’ αυτό πια καρδούλα μου ποτέ μη λυπάσαι.
Τα βράδια που έρχονται θα είναι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου