Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΔΡΟΜΟΣ ''ΜΟΝΑΞΙΑ''

Δεν έχω στίχο να σου πω
Δεν έχω λέξεις να ντυθώ
Δεν έχω στόμα
Και πίνω δίχως να μεθώ
Και περπατώ χωρίς σκοπό
Κι αλλάζω χώρα

Γυρίζω πίσω-προχωρώ
δεν έχω κάτι να κρατώ
λίγο ακόμα
Κάτι δικό μου αληθινό
Πέρα απ' το ψέμα που μισώ
το μαύρο χρώμα

Δεν έχω τίποτα άλλο πια
Και ούτε είχα και παλιά
παρά το ρόλο
που παίρνουν όλα τα παιδιά
να 'ναι καλά, να 'ναι σωστά
αυτό είν' όλο

Δεν έχω τίποτα άλλο πια
Ήτανε πάντα μοναξιά
αυτός ο δρόμος
κι εγώ τον πήρα σοβαρά
μα το κατάλαβα αργά
δεν έχω χρόνο

Αυτό είν' όλο
Δεν έχω χρόνο
Για άλλο ρόλο

Δεν έχω στίχο να σου πω
Δεν έμαθα να αγαπώ
Δεν είχα χρόνο
Όμως νομίζω σ' αγαπώ
Το πρόσωπό σου συναντώ
σε κάθε δρόμο

Γυρίζω πίσω-προχωρώ
δρόμος χωρίς σταματημό
μακρύ ταξίδι
μα από την άλλη σταματώ
είναι στιγμή αυτό που ζω
κι έτσι θα μείνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου