Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ


Μην μου ζητάς να γράψω ένα στίχο
που να ΄ναι εσύ γιατί πώς να σε φτάσω
μην μου ζητάς να γράψω ένα στίχο
χωρίς εσένα πώς να σχεδιάσω

Πολλές φορές προσπάθησα σου λέω
τον πιο ωραίο στίχο να σου γράψω
μα δεν μπορώ αυτά όλα που νιώθω
σε ένα στίχο μέσα να εκφράσω

Τολμώ να πω πως είσαι εσύ το ποίημα
κι εγώ απλά απέξω και θαυμάζω
σαν θεατής και δίχως κάποια ζήλια
θα ΄θελα έστω λίγο να σε φτάσω

Τολμώ να πω πως είσαι εσύ το ποίημα
κι εγώ απλά απέξω σε διαβάζω
μα όσα κρύβει μέσα αυτό το ποίημα
θα ΄θελα τόσο να τα καταλάβω

Προς το παρόν μονάχα σε διαβάζω..

Μην μου ζητάς να γράψω ένα στίχο
δεν έχω λόγια, δεν έχω εικόνες
Μ' έχουν θαμπώσει όλα όσα νιώθω
και θα 'ναι οι στίχοι δίχως τους κανόνες

Πολλές φορές προσπάθησα να πάψω
μες στο μυαλό μου να σε μεγεθύνω
μα δεν μπορώ ποτέ μου να ξεχάσω
αυτά που δεν μπορώ να τα αγγίξω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου